Help - Search - Members - Calendar
Full Version: De Een Zijn Dood...
Patrick Kluivert Forum > Other Forums > Dutch National Team
Adje
... de ander zijn brood.

Makaay lijkt geblesseerd voor de komende tijd. Van Hooijdonk doet het erg matig in Turkije en ook Van Nistelrooy is nog niet helemaal zijn oude zelf (tenminste, hij staat wel weer vaak buitenspel, maar scoren doet ie nog niet). Patrick is aardig bezig bij Newcastle, mits hij terugkeert in de basis, zit er voor hem dan weer een plekje bij Oranje in?
GHoeberX
QUOTE(Adje @ Mar 5 2005, 19:39)
... de ander zijn brood.

Makaay lijkt geblesseerd voor de komende tijd. Van Hooijdonk doet het erg matig in Turkije en ook Van Nistelrooy is nog niet helemaal zijn oude zelf (tenminste, hij staat wel weer vaak buitenspel, maar scoren doet ie nog niet). Patrick is aardig bezig bij Newcastle, mits hij terugkeert in de basis, zit er voor hem dan weer een plekje bij Oranje in?
*

Oh jee; voor hoe lang is Makaay geblesseerd? En tsja "van the man" was weer lekker bezig. tongue.gif Hij heeft één goed schot gedaan de hele wedstrijd en dan de commentator meteen "OHHHHHHH Dat is de ruud van nistelrooy zoals wij hem kennen" rolleyes.gif Maar goed.... hij zei niet zo veel na die twee vrije kansen van 6 meter. En die RTL-5 commentator zei ook dat "Ameobi Kluivert weer eens op de bank houdt" dry.gif

Maar ach van Basten houdt stroef vast aan van Nistelrooy en dan heeft ie ook nog Dirk Kuijt! 3 Spitsen? What for? Kuijt en van Nistelrooy is genoeg; kijk maar naar die 4 aanvallers (2 spitsen: Kuijt, Makaay) die hij tegen Engeland selecteerde! Hij neemt dus gewoon Kuijt en van Nistelrooy mee; niks aan het handje!
Adje
QUOTE(GHoeberX @ Mar 5 2005, 20:05)
Oh jee; voor hoe lang is Makaay geblesseerd? En tsja "van the man" was weer lekker bezig. tongue.gif Hij heeft één goed schot gedaan de hele wedstrijd en dan de commentator meteen "OHHHHHHH Dat is de ruud van nistelrooy zoals wij hem kennen"  rolleyes.gif Maar goed.... hij zei niet zo veel na die twee vrije kansen van 6 meter. En die RTL-5 commentator zei ook dat "Ameobi Kluivert weer eens op de bank houdt"  dry.gif

Maar ach van Basten houdt stroef vast aan van Nistelrooy en dan heeft ie ook nog Dirk Kuijt! 3 Spitsen? What for? Kuijt en van Nistelrooy is genoeg; kijk maar naar die 4 aanvallers (2 spitsen: Kuijt, Makaay) die hij tegen Engeland selecteerde! Hij neemt dus gewoon Kuijt en van Nistelrooy mee; niks aan het handje!
*

Je weet nooit of het echt waar is, maar het staat op vi.nl.

http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=67378/sc=6d75ac
GHoeberX
QUOTE(Adje @ Mar 5 2005, 20:24)
Je weet nooit of het echt waar is, maar het staat op vi.nl.

http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=67378/sc=6d75ac
*

Het lijkt me wel typisch dat Makaay geblesseerd zal zijn: en dan zullen we weer eens zien wie van Basten gaat selecteren! biggrin.gif
Adje
QUOTE(GHoeberX @ Mar 5 2005, 20:30)
Het lijkt me wel typisch dat het zo is; en dan zullen we weer eens zien wie van Basten gaat selecteren!  biggrin.gif
*

In het echt kan ik er gewoon niet bij, maar daarom ben ik lid van dit forum en Van Basten niet, maar Kuijt voor Kluivert? Hij heeft het er over om Babel te selecteren. Hoe kan je dat nou doen. Dat is weer een jonge onervaren uitvoering van Kluivert.

Het is wel de topscorer allertijden! Maar we moeten afwachten en Kluivert moet scoren. Zo simpel is het misschien wel.
GHoeberX
QUOTE(Adje @ Mar 5 2005, 20:33)
In het echt kan ik er gewoon niet bij, maar daarom ben ik lid van dit forum en Van Basten niet, maar Kuijt voor Kluivert? Hij heeft het er over om Babel te selecteren. Hoe kan je dat nou doen. Dat is weer een jonge onervaren uitvoering van Kluivert.

Het is wel de topscorer allertijden! Maar we moeten afwachten en Kluivert moet scoren. Zo simpel is het misschien wel.
*

Heeft Babel al eens voor jong Oranje gespeeld? biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.