Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Maduro
Patrick Kluivert Forum > Other Forums > Dutch National Team
Lorenzo Staelens
ik zie net dat maduro en babel in de voorselectie voor het nederlands elftal. wat een onzin. Je hoeft maar één wedstrijd voor ajax te spelen en je zit al zo ongeveer in het nederlands elftal. Laat deze jongens maar eerst eens een paar wedstrijden meedoen met jong oranje.
Volgend jaar spelen we nog met de selectie van jong ajax op het WK(als we dat uberhaupt al halen).
GHoeberX
QUOTE(Lorenzo Staelens @ Mar 8 2005, 17:46)
ik zie net dat maduro en babel in de voorselectie voor het nederlands elftal. wat een onzin. Je hoeft maar één wedstrijd voor ajax te spelen en je zit al zo ongeveer in het nederlands elftal. Laat deze jongens maar eerst eens een paar wedstrijden meedoen met jong oranje.
Volgend jaar spelen we nog met de selectie van jong ajax op het WK(als we dat uberhaupt al halen).
*

Nou hopelijk gaan er wat ogen open. Davids speelt te weinig en Maduro niet! laugh.gif En Maduro is ook echt niet slechter dan Davids of zo!

Ik moet trouwens iets bekennen; ik wist niet eens dat Maduro een Nederlander was dry.gif
Lorenzo Staelens
dat is ook niet slim dat je dat niet wist.
zo goed vind ik davids overigens ook niet hoor, maar beter dan iemand die 90 min in het eerste van ajax heeft gespeeld.
Adje
QUOTE(Lorenzo Staelens @ Mar 8 2005, 18:23)
dat is ook niet slim dat je dat niet wist.
zo goed vind ik davids overigens ook niet hoor, maar beter dan iemand die 90 min in het eerste van ajax heeft gespeeld.
*

Onvoorstelbaar. Werkelijk niet te geloven.

Kan maar een ding bedenken, dit doet Van Basten om te prikkelen.

Oh en Lorenzo, jij bent Belg toch? 'dat is ook niet slim' bedoel je daarmee 'wat onnozel' of 'dat is niet erg'?
Lorenzo Staelens
amai, ik moet hier nog op mijn woorden gaan letten.
Adje
QUOTE(Lorenzo Staelens @ Mar 8 2005, 20:04)
amai, ik moet hier nog op mijn woorden gaan letten.
*

Maar wat is het? ohmy.gif
GHoeberX
QUOTE(Adje @ Mar 8 2005, 22:03)
Maar wat is het?   ohmy.gif
*

Hij vindt het dom dat ik dat niet wist. Tsja; ik raad zoiets niet op zijn uiterlijk en zijn naam. wink.gif
Hatrick Kluivert
QUOTE(GHoeberX @ Mar 8 2005, 19:22)
Nou hopelijk gaan er wat ogen open. Davids speelt te weinig en Maduro niet!  laugh.gif En Maduro is ook echt niet slechter dan Davids of zo!

Ik moet trouwens iets bekennen; ik wist niet eens dat Maduro een Nederlander was  dry.gif
*

Vind jij Maduro net zo goed of zelfs beter dan Davids??

Maduro heeft nog geen 5 wedstrijden eredivisie gespeeld.
Davids---> Jaren ervaring, zowel in comptitieverband als WK & EK cool.gif
GHoeberX
QUOTE(Hatrick Kluivert @ Mar 14 2005, 16:17)
Vind jij Maduro net zo goed of zelfs beter dan Davids??

Maduro heeft nog geen 5 wedstrijden eredivisie gespeeld.
Davids---> Jaren ervaring, zowel in comptitieverband als WK & EK cool.gif
*

Ik zei "Davids speelt te weinig en Maduro niet! laugh.gif En Maduro is ook echt niet slechter dan Davids of zo!"

Dan moet je wel begrijpen dat het sarcastisch is he
GHoeberX
QUOTE(GHoeberX @ Mar 8 2005, 19:22)
Ik moet trouwens iets bekennen; ik wist niet eens dat Maduro een Nederlander was  dry.gif
*

Ik zie net dat ik me in wel heel slecht gezelschap bevind, wat deze gedachte van mij betreft:

'Wauw, wie is dat? Ik dacht dat hij een Braziliaan was. Maduro, 't had gekund.' Ruud van Nistelrooy dacht dat Ajax een nieuwe speler had gekocht, toen hij voor het eerst Hedwiges Maduro zag tijdens Roda JC-Ajax (de Volkskrant)
Adje
QUOTE(GHoeberX @ Mar 30 2005, 17:42)
Ik zie net dat ik me in wel heel slecht gezelschap bevind, wat deze gedachte van mij betreft:

'Wauw, wie is dat? Ik dacht dat hij een Braziliaan was. Maduro, 't had gekund.'  Ruud van Nistelrooy dacht dat Ajax een nieuwe speler had gekocht, toen hij voor het eerst Hedwiges Maduro zag tijdens Roda JC-Ajax (de Volkskrant)
*

Zag ik ook, moest wel even aan je denken, helemaal omdat dit een uitspraak is van je grote vriend.

Nu ik trouwens wat beter in de gaten heb waar je staat in zake Van de Man die er niet van kan, kun je, als het niet te veel moeite is, die compilatie nog eens uploaden?

(je ben toch niet Van Nistelrooy in disguise?)
GHoeberX
QUOTE(Adje @ Mar 30 2005, 19:12)
Zag ik ook, moest wel even aan je denken, helemaal omdat dit een uitspraak is van je grote vriend.

Nu ik trouwens wat beter in de gaten heb waar je staat in zake Van de Man die er niet van kan, kun je, als het niet te veel moeite is, die compilatie nog eens uploaden?

(je ben toch niet Van Nistelrooy in disguise?)
*

(jawel Geffeuhhhh de gekste!)

Hier: http://s38.yousendit.com/e.aspx?id=0TZQEV2...EF0B3NHSJDAREI4

Was m'n eerste compilatie dus deze is niet goed.
Adje
QUOTE(GHoeberX @ Mar 30 2005, 21:31)
(jawel Geffeuhhhh de gekste!)

Hier: http://s38.yousendit.com/e.aspx?id=0TZQEV2...EF0B3NHSJDAREI4

Was m'n eerste compilatie dus deze is niet goed.
*

Cheers (en wat was je weer waardeloos vanavond wink.gif, maar je compilatie was weer geniaal).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.