Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Van Basten Idioot!
Patrick Kluivert Forum > Other Forums > Dutch National Team
GHoeberX
Babel, Maduro en Meerdink bij de selectie
Auteur: Arjan Schouten
Gepubliceerd: vrijdag 18 maart 2005, 13:06 uur

Ajacieden Hedwiges Maduro, Ryan Babel en AZ-middenvelder Martijn Meerdink zijn door bondscoach Marco van Basten opgenomen in de definitieve selectie voor de WK-Kwalificatieduels tegen Roemenie (26/3 Boekarest) en Armenie (30/3 Eindhoven)

Edgar Davids, Nigel de Jong en Romeo Castelen en de geblesseerde Roy Makaay zijn er in de twee duels niet bij. Voor Babel, Maduro en Meerdink is het hun eerste keer bij Oranje.

Selectie
Doel: Edwin van der Sar en Henk Timmer.
Verdediging: Khalid Bouhlarouz, Wilfred Bouma, Giovanni van Bronckhorst, John Heitinga, Mario Melchiot, Jan Kromkamp en Joris Mathijsen.
Middenveld: Mark van Bommel, Phillip Cocu, Denny Landzaat, Hedwiges Maduro, Martijn Meerdink, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart.
Aanval: Ryan Babel, Dirk Kuijt, Arjen Robben en Ruud van Nistelrooij.

http://www.sportone.nl/artikel.php?id=28429
Adje
QUOTE(GHoeberX @ Mar 18 2005, 14:39)
Babel, Maduro en Meerdink bij de selectie
Auteur: Arjan Schouten
Gepubliceerd: vrijdag 18 maart 2005, 13:06 uur

Ajacieden Hedwiges Maduro, Ryan Babel en AZ-middenvelder Martijn Meerdink zijn door bondscoach Marco van Basten opgenomen in de definitieve selectie voor de WK-Kwalificatieduels tegen Roemenie (26/3 Boekarest) en Armenie (30/3 Eindhoven)

Edgar Davids, Nigel de Jong en Romeo Castelen en de geblesseerde Roy Makaay zijn er in de twee duels niet bij. Voor Babel, Maduro en Meerdink is het hun eerste keer bij Oranje.

Selectie
Doel: Edwin van der Sar en Henk Timmer.
Verdediging: Khalid Bouhlarouz, Wilfred Bouma, Giovanni van Bronckhorst, John Heitinga, Mario Melchiot, Jan Kromkamp en Joris Mathijsen.
Middenveld: Mark van Bommel, Phillip Cocu, Denny Landzaat, Hedwiges Maduro, Martijn Meerdink, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart.
Aanval: Ryan Babel, Dirk Kuijt, Arjen Robben en Ruud van Nistelrooij.

http://www.sportone.nl/artikel.php?id=28429
*

Davids is ook geblesseerd geloof ik, daarom kon hij tenminste vorige week niet meespelen met Inter.

Verder is het onvoorstelbaar dat Maduro en Babel geselecteerd zijn. Werkelijk onvoorstelbaar.

Maar goed, we zullen weer geduld moeten hebben. Wie weet valt er nog een aanvaller af. mellow.gif
Lorenzo Staelens
Dan kun je toch beter een van Dijk van Roda of zo selecteren, ipv zo'n jongetje wat bij ajax effe een wedstrijdje mee mag doen.
Adje
QUOTE(Lorenzo Staelens @ Mar 18 2005, 15:10)
Dan kun je toch  beter een van Dijk van Roda of zo selecteren, ipv zo'n jongetje wat bij ajax effe een wedstrijdje mee mag doen.
*

Hij kent ze uit zijn periode als trainer van de Ajaxjeugd, vandaar. Toen was Kluivert al een grote jongen en daarom zal ie er wel niet bij zitten. wink.gif
Adje
QUOTE(Adje @ Mar 18 2005, 15:44)
Hij kent ze uit zijn periode als trainer van de Ajaxjeugd, vandaar. Toen was Kluivert al een grote jongen en daarom zal ie er wel niet bij zitten.  wink.gif
*

Het is tenminste nog ergens nieuws, dat hij Patrick niet oproept: wink.gif (lijkt erop dat die Amerikanen toch wel wat van voetbal (football) afweten)

http://edition.cnn.com/2005/SPORT/football...dutch.squad.ap/
GHoeberX
QUOTE(Adje @ Mar 18 2005, 23:56)
Het is tenminste nog ergens nieuws, dat hij Patrick niet oproept:  wink.gif (lijkt erop dat die Amerikanen toch wel wat van voetbal (football) afweten)

http://edition.cnn.com/2005/SPORT/football...dutch.squad.ap/
*

"Van Basten, who has pledged to favor players who are in form above big-name stars, left out Clarence Seedorf and Patrick Kluivert, the Netherlands' all-time leading scorer."

Nou ja! Echt nergens (Teletekst, VI, Sportone, Studio Sport) hadden ze het erover dat Kluivert niet geselecteerd was! cardR.gif Wel gingen ze langs bij Vennegoor of Hesseling, blijkbaar heeft de media alweer een nieuw iemand gevonden die voor Kluivert in de pikorde hoort!

van Nistelrooy
Makaay
Kuijt
Pi-Air
Denneboom
Bobson
Babel
Vennegoor
Huntelaar
..... nog heel wat namen

Kluivert

rolleyes.gif
Adje
QUOTE(GHoeberX @ Mar 19 2005, 02:10)
"Van Basten, who has pledged to favor players who are in form above big-name stars, left out Clarence Seedorf and Patrick Kluivert, the Netherlands' all-time leading scorer."

Nou ja! Echt nergens (Teletekst, VI, Sportone, Studio Sport) hadden ze het erover dat Kluivert niet geselecteerd was!  cardR.gif Wel gingen ze langs bij Vennegoor of Hesseling, blijkbaar heeft de media alweer een nieuw iemand gevonden die voor Kluivert in de pikorde hoort!

van Nistelrooy
Makaay
Kuijt
Pi-Air
Denneboom
Bobson
Babel
Vennegoor
Huntelaar
..... nog heel wat namen

Kluivert

rolleyes.gif
*

Het NRC heeft er wel een stukje over vandaag. Over het selectiebeleid van Van Basten, daarin wordt ook even melding gemaakt waarom Kluivert nog niet geselecteerd is.
Van Basten vindt hem nog niet goed genoeg, op dit moment. Maar wanneer hij veel speelt etc. Het blijft dus afwachten. mad.gif Waar ik inmiddels erg genoeg van begin te krijgen.
GHoeberX
QUOTE(Adje @ Mar 19 2005, 13:40)
Het NRC heeft er wel een stukje over vandaag. Over het selectiebeleid van Van Basten, daarin wordt ook even melding gemaakt waarom Kluivert nog niet geselecteerd is.
Van Basten vindt hem nog niet goed genoeg, op dit moment. Maar wanneer hij veel speelt etc. Het blijft dus afwachten.  mad.gif Waar ik inmiddels erg genoeg van begin te krijgen.
*

Aziz, een zweed zei me laatst al dat de eerst keer dat van Basten Kluivert niet selecteerde, had Kluivert 6 goals uit 6 starts dus dat zegt wel genoeg over hoe lang het nog zal duren totdat Kluivert wel goed genoeg is. En ik denk toch dat van Nistelrooy niet nog slechter zal gaan spelen als nu het geval is (met 1 veldgoal -kopbal op de doellijn- in 962 minuten)
Adje
QUOTE(GHoeberX @ Mar 19 2005, 14:47)
Aziz, een zweed zei me laatst al dat de eerst keer dat van Basten Kluivert niet selecteerde, had Kluivert 6 goals uit 6 starts dus dat zegt wel genoeg over hoe lang het nog zal duren totdat Kluivert wel goed genoeg is. En ik denk toch dat van Nistelrooy niet nog slechter zal gaan spelen als nu het geval is (met 1 veldgoal -kopbal op de doellijn- in 962 minuten)
*

Het enge is dat Van Basten pas ongelijk krijgt, wanneer Nederland gaat verliezen. Het is dus een verlies-verlies situatie voor ons.

We willen Kluivert!!

Dat maakt het allemaal alleen maar belangrijker dat hij meer gaat spelen en nog vaker gaat scoren.

En o ja, die 6 goals 6 starts, daar zaten wel een paar tegen die Israelische club bij, geloof ik. Maar goed, hij staat dit seizoen op 22 starts 11 goals, wat voor zijn doen normaal is! En er zitten een paar erg belangrijke doelpunten bij!

Ik heb het idee dan Van Basten wil bouwen aan de toekomst. Hij wil een zo groot mogelijke groep waar hij uit kan selecteren en hij wil dat niemand er van uitgaat dat hij zijn plaatsje krijgt. Dit alles in ogenschouw nemend is het extra vervelend en raar dat Van Nistelrooy wel weer geselcteerd is.

En nu die Kieron Dyer weer, jeemig de peemig!
GHoeberX
QUOTE(Adje @ Mar 19 2005, 15:01)
Het enge is dat Van Basten pas ongelijk krijgt, wanneer Nederland gaat verliezen. Het is dus een verlies-verlies situatie voor ons.

We willen Kluivert!!

Dat maakt het allemaal alleen maar belangrijker dat hij meer gaat spelen en nog vaker gaat scoren.

En o ja, die 6 goals 6 starts, daar zaten wel een paar tegen die Israelische club bij, geloof ik. Maar goed, hij staat dit seizoen op 22 starts 11 goals, wat voor zijn doen normaal is! En er zitten een paar erg belangrijke doelpunten bij!

Ik heb het idee dan Van Basten wil bouwen aan de toekomst. Hij wil een zo groot mogelijke groep waar hij uit kan selecteren en hij wil dat niemand er van uitgaat dat hij zijn plaatsje krijgt. Dit alles in ogenschouw nemend is het extra vervelend en raar dat Van Nistelrooy wel weer geselcteerd is.

En nu die Kieron Dyer weer, jeemig de peemig!
*

Het enige wat ik kan opmaken uit het feit dat van Nistelrooy ten allen tijden -geblesseerd of niet geblesseerd- geselecteerd wordt, is dat van Basten erg op één lijn zit met de media die van Nistelrooy ook geweldig vinden.
Adje
QUOTE(GHoeberX @ Mar 19 2005, 15:10)
Het enige wat ik kan opmaken uit het feit dat van Nistelrooy ten allen tijden -geblesseerd of niet geblesseerd- geselecteerd wordt, is dat van Basten erg op één lijn zit met de media die van Nistelrooy ook geweldig vinden.
*

Laatste kans voor Vannetje het mannetje? (Mijn woede zakt altijd weer na een dag ofzo en dan zoek ik naar positieve puntjes)
GHoeberX
QUOTE(Adje @ Mar 19 2005, 15:16)
Laatste kans voor Vannetje het mannetje? (Mijn woede zakt altijd weer na een dag ofzo en dan zoek ik naar positieve puntjes)
*

Stel Nederland verliest tegen Roemenië met 1-0 of 2-0, dan denk ik toch dat ze eerder van Basten aan gaan pakken, dan van the Man, want die heeft volgens mij een hogere 'heilig'-status dan van Basten. Denk je ook niet?
Adje
QUOTE(GHoeberX @ Mar 19 2005, 15:20)
Stel Nederland verliest tegen Roemenië met 1-0 of 2-0, dan denk ik toch dat ze eerder van Basten aan gaan pakken, dan van the Man, want die heeft volgens mij een hogere 'heilig'-status dan van Basten. Denk je ook niet?
*

Never, in welke wereld zouden die lui leven? Van Nistelrooy heeft denk ik al een hoop verspeeld met het beroemde bidon incident.

Van Basten kan niets fout doen, nooit. Zelfs als we 28-0 de boot ingaan tegen Malta of Lichtenstein, dan is het nog niet Van Basten zijn schuld.

Pas wanneer hij zich gaat gedragen als Rudi Voeller afgelopen voorjaar, of als Cruijff in zijn laatste seizoen bij Barca dan gaat het mis en eerlijk gezegd zie ik Van Basten dat nog niet zo snel doen.

Als we vanaf nu alles Italiaanse stijl 1-0 winnen, dan nog zal hij de held zijn, ook al houdt hij zich niet aan zijn woord van aanvallend en initiatiefrijk voetbal (wat ie nu ook al niet doet, trouwens).
Mocht het hopeloos mis gaan met de kwalificatie, dan is het de schuld van de bestuurders die hem te vroeg deze baan hebben gegeven.

Ik denk dat er in de media, niets maar dan ook niets uitgaat boven de status van Van Basten, zelfs Cruijff niet.
GHoeberX
QUOTE(Adje @ Mar 19 2005, 15:30)
Never, in welke wereld zouden die lui leven? Van Nistelrooy heeft denk ik al een hoop verspeeld met het beroemde bidon incident.

Van Basten kan niets fout doen, nooit. Zelfs als we 28-0 de boot ingaan tegen Malta of Lichtenstein, dan is het nog niet Van Basten zijn schuld.

Pas wanneer hij zich gaat gedragen als Rudi Voeller afgelopen voorjaar, of als Cruijff in zijn laatste seizoen bij Barca dan gaat het mis en eerlijk gezegd zie ik Van Basten dat nog niet zo snel doen.

Als we vanaf nu alles Italiaanse stijl 1-0 winnen, dan nog zal hij de held zijn, ook al houdt hij zich niet aan zijn woord van aanvallend en initiatiefrijk voetbal (wat ie nu ook al niet doet, trouwens).
Mocht het hopeloos mis gaan met de kwalificatie, dan is het de schuld van de bestuurders die hem te vroeg deze baan hebben gegeven.

Ik denk dat er in de media, niets maar dan ook niets uitgaat boven de status van Van Basten, zelfs Cruijff niet.
*

Ik weet het niet of van Basten de meest onschendbare is als trainer. Anyway; ik zie net dat van Nistelrooy MEER minuten heeft gemaakt in de premiership dan Kluivert in de premiership (van Nistelrooy 1039 minuten over 11 wedstrijden en Kluivert 1029 minuten uit 19 wedstrijden)

En wat me nog het meeste stoor is dat er geen woord over RvN gezegd wordt (terwijl als ie scoort, het vol staat met lovende woorden), maar er wordt wel gesproken over Kluivert...

http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=67731/sc=992945
Adje
QUOTE(GHoeberX @ Mar 19 2005, 18:24)
Ik weet het niet of van Basten de meest onschendbare is als trainer. Anyway; ik zie net dat van Nistelrooy MEER minuten heeft gemaakt in de premiership dan Kluivert in de premiership (van Nistelrooy 1039 minuten over 11 wedstrijden en Kluivert 1029 minuten uit 19 wedstrijden)

En wat me nog het meeste stoor is dat er geen woord over RvN gezegd wordt (terwijl als ie scoort, het vol staat met lovende woorden), maar er wordt wel gesproken over Kluivert...

http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=67731/sc=992945
*

En ze hebben er beide vier inliggen! Niet voor te stellen wel!
Adje
QUOTE(GHoeberX @ Mar 19 2005, 19:24)
Ik weet het niet of van Basten de meest onschendbare is als trainer.
*

Zag vandaag dit citaat op www.studiosport.nl, moest wel even aan deze discussie denken. Tja huh.gif huh.gif

Als wij het WK niet halen, heb ik een imagoprobleem. Niet Marco van Basten.

Directeur betaald voetbal Henk Kesler
GHoeberX
QUOTE(Adje @ Apr 7 2005, 00:30)
Zag vandaag dit citaat op www.studiosport.nl, moest wel even aan deze discussie denken. Tja  huh.gif  huh.gif

Als wij het WK niet halen, heb ik een imagoprobleem. Niet Marco van Basten.

Directeur betaald voetbal Henk Kesler

*

Een imago -probleem? Is ie dan niet meer stoer voor zijn homies in het KNVB-bestuur of zo? blink.gif
Adje
QUOTE(GHoeberX @ Apr 7 2005, 11:12)
Een imago -probleem? Is ie dan niet meer stoer voor zijn homies in het KNVB-bestuur of zo?  blink.gif
*

Lol biggrin.gif

Het is trouwens maar de vraag wat zo'n imagoprobleem inhoudt. Hoe kan je nu een slechter imago krijgen dan Henk al heeft? Misschien als je Jorien van den Herik heet, of Arie van Eijden? Oh, misschien zijn dat zijn homies wel. (Maar zelfs dan, Oranje doet het sowieso beter dan Ajax of Feyenoord tongue.gif)
GHoeberX
QUOTE(Adje @ Apr 7 2005, 11:37)
Lol biggrin.gif

Het is trouwens maar de vraag wat zo'n imagoprobleem inhoudt. Hoe kan je nu een slechter imago krijgen dan Henk al heeft? Misschien als je Jorien van den Herik heet, of Arie van Eijden? Oh, misschien zijn dat zijn homies wel. (Maar zelfs dan, Oranje doet het sowieso beter dan Ajax of Feyenoord tongue.gif)
*

Pas maar op; Feyenoord is weer back on track. yes5.gif Vooral leuk voor al die mensen die Gullit al hadden afgeschreven incl. eigen aanhang.
Adje
QUOTE(GHoeberX @ Apr 7 2005, 11:40)
Pas maar op; Feyenoord is weer back on track.  yes5.gif Vooral leuk voor al die mensen die Gullit al hadden afgeschreven incl. eigen aanhang.
*

Nah, ik weet het niet. Die verdediging is zo verschrikkelijk waardeloos. Ik rol soms van de bank van het lachen.

Maar voor Gullit, OK. En die heeft nog een tijdje leuke dingen in Geordieland gedaan. (Waar ze hem vooral voor herinneren zijn de waardeloze aankopen, maar goed; wel een finale FA cup).
GHoeberX
QUOTE(Adje @ Apr 7 2005, 11:47)
Nah, ik weet het niet. Die verdediging is zo verschrikkelijk waardeloos. Ik rol soms van de bank van het lachen.

Maar voor Gullit, OK. En die heeft nog een tijdje leuke dingen in Geordieland gedaan. (Waar ze hem vooral voor herinneren zijn de waardeloze aankopen, maar goed; wel een finale FA cup).
*

Ja op die Newcastle-forums haten ze Gullit inderdaad! biggrin.gif
Adje
QUOTE(GHoeberX @ Apr 7 2005, 12:01)
Ja op die Newcastle-forums haten ze Gullit inderdaad!  biggrin.gif
*

Eikels.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.