Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Hmmmmm
Patrick Kluivert Forum > Other Forums > Dutch National Team
Adje
Wat vonden we ervan? Of hebben we net als ik niet gekeken? (Maar stiekum toch).
Magic
QUOTE(Adje @ Mar 26 2005, 23:20)
Wat vonden we ervan? Of hebben we net als ik niet gekeken? (Maar stiekum toch).
*

VRESELIJK, precies het soort voetbal wat ik veracht met een hoofdletter V.
Opportunisme, geen enkele lijn of initiatieven, techniek wat is dat?
Bah, gewoon een elftal van 11 hardlopers, schande.
Enige die ik nog wel goed vond was Kuijt, maar ja.

Woensdag ga ik absoluut niet live meer kijken, misschien neem ik t wel op, dit kan ik zonder doorspoelen absoluut niet bekijken.
GHoeberX
mmm; ik heb het zeker gezien; maar het was beetje goedkoop countervoetbal en dan die voice-over (want commentaar was het niet) van Poelman wordt je ook niet vrolijk van. Hele tijd vertellen over het dwingende en dominante Oranje hing me echt de keel uit, zeker omdat Oranje helemaal niet dominant was....
Wolf Gaidin
Maar wel gewonnen, ha! En Babel si teh 0wnage! wink.gif
GHoeberX
QUOTE(Wolf Gaidin @ Mar 27 2005, 09:21)
Maar wel gewonnen, ha! En Babel si teh 0wnage! wink.gif
*

AjaCied dry.gif
Adje
QUOTE(GHoeberX @ Mar 27 2005, 12:07)
AjaCied  dry.gif
*

Wat is die Van Nistelrooy toch slecht wink.gif . Ik weet nog wel een aardige spits die het daar beter zou doen. (gek genoeg laat ik de PSV-er dan vallen en ga ik voor de AjaCied)
Adje
QUOTE(Adje @ Mar 27 2005, 13:04)
Wat is die Van Nistelrooy toch slecht  wink.gif . Ik weet nog wel een aardige spits die het daar beter zou doen. (gek genoeg laat ik de PSV-er dan vallen en ga ik voor de AjaCied)
*

Van Basten haalt Jan Vennegoor bij Oranje

27/3/2005 22:22

Na circa vier jaar is Jan Vennegoor of Hesselink terug in het Nederlands elftal. De lange Tukker is de vervanger van Arjen Robben en zal zich maandag bij de selectie voegen.

Bondscoach Marco van Basten besloot de spits van PSV zondagavond op te roepen nadat Robben zich geblesseerd had afgemeld.

Vennegoor speelde twee interlands, maar kwam voor het laatst in febuari 2001 in actie tijdens een oefenduel met Ierland. Enkele maanden eerder was hij als debutant ingevallen tijdens de 0-2 nederlaag tegen Portugal in De Kuip.

De 26-jarige PSV-aanvaller is bezig aan een degelijk seizoen. Hij is de vaste centrumspits in de ploeg van coach Guus Hiddink en is clubtopscorer met veertien doelpunten.

Bron: vi.nl

Gek genoeg vind ik dit een goed ding, want Vennegoor is een slechte uitvoering van Kluivert. Misschien komt Paddy op termijn dan wel weer in de plannen van Marco voor.

Tot die tijd is het natuurlijk waardeloos dat Vennegoor de voorkeur krijgt, maar goed dat vind ik ook van alle andere Nederlandse spitsen.
Adje
O ja, het laat ook zien hoe serieus we de uitspraken van Van Basten moeten nemen zoals: 'Normaal gesproken maakt een fitte Makaay altijd deel uit van onze selectie'
(En ik voorspel dat dit ook op 't wereldje staat maandag!)

Hmmmm.
GHoeberX
...... erg shit weer!

Maar van de andere kant wel mooi, want er is een lichte Makaay-lobby bij de VI, dus de VI zal wel wat minder positief zijn nu over van Basten! Die zullen zelfs behoorlijk pissed zijn denk ik! biggrin.gif (Net als de Kluivert fans dus)
GHoeberX
Derksen in de column van de laatste VI:

"Zoals de meeste Nederlanders ergerde Van Basten zich aan het filmsterrengedrag van Patrick Kluivert en Clarence Seedorf. Die heren zijn er niet meer bij. En ook ten opzichte van Edgar Davids - geen onbelangrijke speler voor Oranje - is hij hard en duidelijk. De bondscoach verdient daarom het voordeel van de twijfel."

Bron: http://www.vi.nl/vi/show/id=59381/sc=477830

Derksen begint echt eentonig te worden met zijn 'volgevreten vedettes' en 'filmsterrengedrag' termen! Het is nu wel duidelijk dat die termen heel goed aanslaan bij jan met de pet, maar hij's toch redacteur van een voetbalblad en niet van de Privé???
Adje
QUOTE(GHoeberX @ Mar 29 2005, 13:40)
Derksen in de column van de laatste VI:

"Zoals de meeste Nederlanders ergerde Van Basten zich aan het filmsterrengedrag van Patrick Kluivert en Clarence Seedorf. Die heren zijn er niet meer bij. En ook ten opzichte van Edgar Davids - geen onbelangrijke speler voor Oranje - is hij hard en duidelijk. De bondscoach verdient daarom het voordeel van de twijfel."

Bron: http://www.vi.nl/vi/show/id=59381/sc=477830

Derksen begint echt eentonig te worden met zijn 'volgevreten vedettes' en 'filmsterrengedrag' termen! Het is nu wel duidelijk dat die termen heel goed aanslaan bij jan met de pet, maar hij's toch redacteur van een voetbalblad en niet van de Privé???
*

Voetbalblad vind ik persoonlijk iets te optimistisch wink.gif Maar laten we eerlijk zijn, hoe groot zijn de kansen dat Paddy echt nog terug keert in het zo geliefde Oranje?

Persoonlijk hoop ik op gele en rode kaarten en zware blessures voor de andere spitsen en daarnaast dikke verliespartijen voor Oranje, zo ver heeft San Marco me al (Overigens sluit ik Marco weer vrolijk in mijn armen wanneer Paddy zijn nummer 9 en basisplek terug heeft, daar kan Nederland toch alleen maar beter van worden!!!!)
GHoeberX
QUOTE(Adje @ Mar 29 2005, 17:37)
Voetbalblad vind ik persoonlijk iets te optimistisch  wink.gif Maar laten we eerlijk zijn, hoe groot zijn de kansen dat Paddy echt nog terug keert in het zo geliefde Oranje?

Persoonlijk hoop ik op gele en rode kaarten en zware blessures voor de andere spitsen en daarnaast dikke verliespartijen voor Oranje, zo ver heeft San Marco me al (Overigens sluit ik Marco weer vrolijk in mijn armen wanneer Paddy zijn nummer 9 en basisplek terug heeft, daar kan Nederland toch alleen maar beter van worden!!!!)
*

Nou; hij moet wel een heleboel goed doen wil ik hem vrolijk in mijn armen sluiten! dry.gif
Jinho
Omdat je filmsterren gedrag hebt, ben je er niet meer bij?
Wat een gezever is dat zeg?
Een speler word toch gebasseerd op zijn KWALITEITEN en niet op zijn MENTALITEIT? ( dacht ik )

Die van basten schud wel heel leuke excuses uit zijn mouw hoor.
Het verstand zit em bij hem ook in zijn voeten he, maar zeker niet in zijn hoofd!!
Adje
QUOTE(Newcastle-legende-11 @ Mar 29 2005, 20:25)
Omdat je filmsterren gedrag hebt, ben je er niet meer bij?
Wat een gezever is dat zeg?
Een speler word toch gebasseerd op zijn KWALITEITEN en niet op zijn MENTALITEIT? ( dacht ik )

Die van basten schud wel heel leuke excuses uit zijn mouw hoor.
Het verstand zit em bij hem ook in zijn voeten he, maar zeker niet in zijn hoofd!!
*

Neh, in Nederland is mentaliteit belangrijker geworden, sinds Van Basten. Seedorf laat hij er bewust buiten, juist vanwege zijn zogenaamde slechte mentaliteit.

Ik begin er in te geloven dat dit ook met Paddy het geval is. Aan de andere kant staan de werkers zoals, nou ja bekijk de opstelling maar, er allemaal in.

De enige vraag die me nog bezig houdt is de volgende: Heb ik het mis wanneer ik denk dat ik Kluivert bij Oranje vaak heb zien werken, echt hard werken. Hij heeft zelfs een tijdje als nummer 10 gespeeld, op een waardeloos middenveld (onder Van Gaal, geloof ik).
Of heb ik nu helemaal geen verstand van voetbal? huh.gif

O ja, ik vind je Vlaamse 'accent' echt briljant (en dat meen ik!).
GHoeberX
QUOTE(Adje @ Mar 29 2005, 21:33)
De enige vraag die me nog bezig houdt is de volgende: Heb ik het mis wanneer ik denk dat ik Kluivert bij Oranje vaak heb zien werken, echt hard werken. Hij heeft zelfs een tijdje als nummer 10 gespeeld, op een waardeloos middenveld (onder Van Gaal, geloof ik).
Of heb ik nu helemaal geen verstand van voetbal?  huh.gif

Ach, niet zo zeer met verstand te maken; meer met hoe je geheugen is. Kluivert is toch niet echt een geweldige loper of harde werker, maar dat is echt zijn enige minpunt qua voetballer zoals ik hem zie.
Adje
QUOTE(GHoeberX @ Mar 29 2005, 22:44)
Ach, niet zo zeer met verstand te maken; meer met hoe je geheugen is. Kluivert is toch niet echt een geweldige loper of harde werker, maar dat is echt zijn enige minpunt qua voetballer zoals ik hem zie.
*

Hmmm (om bij het onderwerp te blijven), ik geloof echt dat ik hem een paar wedstrijden een slag in de rondte heb zien werken en dat ik daar erg van onder de indruk was.
Hij kreeg geen bal, geen kans, maar werkte als een paard.

Maar goed, nu zijn (waren) de wedstrijdavonden van het Nederlands elftal niet de avonden dat ik ontzettend nuchter naar bed ga (ging).

Dat van die nummer 10 onder Van Gaal klopt wel toch?
GHoeberX
QUOTE(Adje @ Mar 29 2005, 21:52)
Hmmm (om bij het onderwerp te blijven), ik geloof echt dat ik hem een paar wedstrijden een slag in de rondte heb zien werken en dat ik daar erg van onder de indruk was.
Hij kreeg geen bal, geen kans, maar werkte als een paard.

Maar goed, nu zijn (waren) de wedstrijdavonden van het Nederlands elftal niet de avonden dat ik ontzettend nuchter naar bed ga (ging).

Dat van die nummer 10 onder Van Gaal klopt wel toch?
*

Zeker Van Nistelrooy in de spits en Kluivert als #10. Zo verloren we 1-0 tegen Ierland wink.gif
GHoeberX
Ik ben ff het Oranje-journaal aan het kijken: Van Basten wordt momenteel door van Hans Kraaij Jr. geinterviewd....... wat een ramp.

Anyway van Basten zegt dat "Oranje nu een bepaald pad in geslagen zijn".

Nog wat citaten die ik zo even snel heb opgeschreven:
"Wij zijn niet zo ontzettend bezig met het resultaat."
"Wij selecteren op voetbalachtergronden"
"John en ik selecteren samen de spelers"
"Het is niet om iemand te pesten en het is niet dat we iets tegen iemand hebben."

Als laatste was hij overigens wel heel eerlijk dat Roemenië het initatief had in de wedstrijd terwijl dat niet de bedoeling was. Een juiste analyse, die ik in de media niet zag!
Adje
QUOTE(GHoeberX @ Mar 29 2005, 23:38)
Ik ben ff het Oranje-journaal aan het kijken: Van Basten wordt momenteel door van Hans Kraaij Jr. geinterviewd....... wat een ramp.

Anyway van Basten zegt dat "Oranje nu een bepaald pad in geslagen zijn".

Nog wat citaten die ik zo even snel heb opgeschreven:
"Wij zijn niet zo ontzettend bezig met het resultaat."
"Wij selecteren op voetbalachtergronden"
"John en ik selecteren samen de spelers"
"Het is niet om iemand te pesten en het is niet dat we iets tegen iemand hebben."

Als laatste was hij overigens wel heel eerlijk dat Roemenië het initatief had in de wedstrijd terwijl dat niet de bedoeling was. Een juiste analyse, die ik in de media niet zag!
*

Dat viel mij ook al op. Wie weet .... (Hmmmm)
GHoeberX
QUOTE(Adje @ Mar 30 2005, 00:16)
Dat viel mij ook al op. Wie weet .... (Hmmmm)
*

Het klinkt inderdaad hoopgevend als hij zegt dat ie toch echt niets heeft tegen Kluivert/Davids/Seedorf en hij doet het niet om ze te pesten. Maar goed... al zijn daden wijzen op het tegendeel. Ik mag hopen voor hem dat het zo is als hij het zegt, anders dan is het gewoon een schurk die valse hoop creërt!
Jinho
Valse hoop, geen hoop...

Kluivert werd al bijna een jaar niet meer geselecteerd. Ik heb voor ieder van ons bewondering dat ze nu al een heel jaar geduld uitoefenen, en hoop blijven koesteren.

Maar als je ziet, Van Nistelrooij speelt buitengewoon slecht, en nog speelt Kluivert niet. Ik zie van nistelrooy echt niet slechter spelen als nu ( slechter kan gewoon niet ).
Kluivert is misschien geen harde werker, maar is van nistelrooy dat dan? Pat tovert nog eens iets mooi uit zijn schoenen. Van nistelrooy staat daar in de 16 wachtend op een bal, die toevallig eens goed komt, hij scoort, is de held, en heeft weer een selectie voor de volgende wedstrijd. ( bij wijze van spreken )

Ik denk dat van basten eerder hemzelf nog in de spits zal zetten, dan te moeten kiezen voor Kluivert. Hoe raar het ook mag klinken.

Van Basten mag ieder van ons nog veeeeel hoop geven.

Veel praatjes heeft die man, maar het komt er allemaal gewoon niet uit!!
Simpel toch smile.gif
Magic
QUOTE(GHoeberX @ Mar 30 2005, 00:12)
Het klinkt inderdaad hoopgevend als hij zegt dat ie toch echt niets heeft tegen Kluivert/Davids/Seedorf en hij doet het niet om ze te pesten. Maar goed... al zijn daden wijzen op het tegendeel. Ik mag hopen voor hem dat het zo is als hij het zegt, anders dan is het gewoon een schurk die valse hoop creërt!
*

Natuurlijk heeft hij iets tegen de kabel, dat moge inmiddels wel duidelijk zijn.
Seedorf niet selecteren en Sneijder wel?
Man, hou op, ik bescheur me van het lachen van zoveel onkunde.
Adje
QUOTE(Magic @ Mar 30 2005, 12:32)
Natuurlijk heeft hij iets tegen de kabel, dat moge inmiddels wel duidelijk zijn.
Seedorf niet selecteren en Sneijder wel?
Man, hou op, ik bescheur me van het lachen van zoveel onkunde.
*

Ik snap het ook niet echt. Hij beweert dat deze jongens slecht te coachen zijn, dat is bijvoorbeeld exact de reden dat Seedorf niet geselecteerd wordt.

Maar als hij ze niet eens kan coachen, wie kan dat dan wel? Hoe kan het dan dat Seedorf bij Milan de sterren van de hemel speelt?

Toch geloof ik nog steeds niet zo in de kabel. Davids en Kluivert hebben bijvoorbeeld ook gewoon pech.

Davids omdat hij geen basisplek krijgt en wanneer hij die wel krijgt, hij geblesseerd raakt, Kluivert, nu ja om dezelfde reden. Het is gewoon een waardeloos seizoen tot nu toe. (Op onze nationale competitie na natuurlijk wink.gif )
Magic
QUOTE(Adje @ Mar 30 2005, 12:00)
Ik snap het ook niet echt. Hij beweert dat deze jongens slecht te coachen zijn, dat is bijvoorbeeld exact de reden dat Seedorf niet geselecteerd wordt.

Maar als hij ze niet eens kan coachen, wie kan dat dan wel? Hoe kan het dan dat Seedorf bij Milan de sterren van de hemel speelt?

Toch geloof ik nog steeds niet zo in de kabel. Davids en Kluivert hebben bijvoorbeeld ook gewoon pech.

Davids omdat hij geen basisplek krijgt en wanneer hij die wel krijgt, hij geblesseerd raakt, Kluivert, nu ja om dezelfde reden. Het is gewoon een waardeloos seizoen tot nu toe. (Op onze nationale competitie na natuurlijk  wink.gif )
*

Het ligt gewoon puur aan de persoonlijkheden Adje, niks meer en niks minder.
Niemand kan mij Sneijder-Seedorf uitleggen, Vaart-Davids precies hetzelfde.
Over Kluivert heb ik het dan maar even niet...
Adje
QUOTE(Magic @ Mar 30 2005, 13:41)
Het ligt gewoon puur aan de persoonlijkheden Adje, niks meer en niks minder.
Niemand kan mij Sneijder-Seedorf uitleggen, Vaart-Davids precies hetzelfde.
Over Kluivert heb ik het dan maar even niet...
*

Daar kan ik in elk geval meer mee dan met 'de kabel.' Ik hoop dat ik gelijk heb, maar jij zou het wel eens kunnen hebben.

Heb gister trouwens een kartje bier verwed dat in ieder geval Kluivert nog weer terug keert in de spits wink.gif.
Magic
QUOTE(Adje @ Mar 30 2005, 12:44)
Daar kan ik in elk geval meer mee dan met 'de kabel.' Ik hoop dat ik gelijk heb, maar jij zou het wel eens kunnen hebben.

Heb gister trouwens een kartje bier verwed dat in ieder geval Kluivert nog weer terug keert in de spits  wink.gif.
*

Kabel is zo'n groot verzamelwoord voor enkele spelers met een duidelijke mening.
Ook allemaal zo opgeblazen in de pers.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.