Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Weg Met Van Nistelrooy
Patrick Kluivert Forum > Other Forums > Dutch National Team
Lorenzo Staelens
nederland heeft een veel betere spits dan van nistelrooy
GHoeberX
Ik denk dat Nederland wel meerdere spitsen heeft die beter zijn dan Ruud van Nistelrooy. biggrin.gif Ruud is de laatste trouwens helemaal niet op dreef, dus het kan niet lang meer duren of de media zal zich eens een keertje tegen hem keren.
Lorenzo Staelens
Bij Middlesborough voetbalt er bijvoorbeeld één.
Kluivertlover
QUOTE(GHoeberX @ Oct 21 2004, 13:26)
Ik denk dat Nederland wel meerdere spitsen heeft die beter zijn dan Ruud van Nistelrooy.  biggrin.gif Ruud is de laatste trouwens helemaal niet op dreef, dus het kan niet lang meer duren of de media zal zich eens een keertje tegen hem keren.
*

ja , dat hoop ik tenminste! maar als je het mij vraagt zal dat niet snel gebeuren, want men vind van Nistelrooy helemaal geweldig. wink.gif en idd zo geweldig doet hij het op dit moment helemaal niet. dus......kluivert erbij halen!! biggrin.gif
GHoeberX
QUOTE(Kluivertlover @ Oct 31 2004, 12:27)
ja , dat hoop ik tenminste! maar als je het mij vraagt zal dat niet snel gebeuren, want men vind van Nistelrooy helemaal geweldig. wink.gif  en idd zo geweldig doet hij het op dit moment helemaal niet. dus......kluivert erbij halen!! biggrin.gif
*

Ik had inderdaad moeten schrijven "HOOP", want met de Nederlandse media weet je het maar nooit; het zou ook best kunnen dat ze no matter what van Nistelrooy blijven steunen, "omdat ie zo harde werker is" rolleyes.gif (de laatste wedstrijd liep ie zich ook al niet meer zo overdreven uit te sloven, dus dat doet ie nu ook al niet meer....)
JoHnNiE
QUOTE(GHoeberX @ Oct 31 2004, 13:44)
Ik had inderdaad moeten schrijven "HOOP", want met de Nederlandse media weet je het maar nooit; het zou ook best kunnen dat ze no matter what van Nistelrooy blijven steunen, "omdat ie zo harde werker is"  rolleyes.gif (de laatste wedstrijd liep ie zich ook al niet meer zo overdreven uit te sloven, dus dat doet ie nu ook al niet meer....)
*

Je kunt wachten tot je een ons weegt.

Het Nederlandse volk is dom, dat is het enige wat ik kan zeggen.

Copyright: Magic
Hatrick Kluivert
QUOTE(Lorenzo Staelens @ Oct 21 2004, 14:25)
nederland heeft een veel betere spits dan van nistelrooy
*

Ook wel meer dan 1

1.--> Kluivert
2.--> Kuijt
3.--> Hasselbaink

en dan hebben we nog wat talenten--> Babel, Van Persie, De Ridder, Yildirim dry.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.