Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Idiootste Voetbal-goeroe Op Nederlandse Tv?
Patrick Kluivert Forum > Other Forums > Dutch National Team
GHoeberX
Wie vind jij nou de ergste?

Mijn top 3 is:
1. Hans Kraaij Jr. (echt helemaal gek)
2. Hugo Borst
3. Tom Egbers en Wim Kieft ex aequo
GHoeberX
AAAAAAAAARGH; die Hans Kraaij maakt het met de uitspraak erger! Nu vind ie Ruud Krol weer helemaal geweldig!
Jinho
Hmm, kan ik niet op antwoorden, sorry tongue.gif

Ik ken er geen enkele van naam.
Adje
QUOTE(GHoeberX @ Apr 11 2005, 20:48)
AAAAAAAAARGH; die Hans Kraaij maakt het met de uitspraak erger! Nu vind ie Ruud Krol weer helemaal geweldig!
*

1. Johan Derksen
2. ex aequo Hugo Borst, Hans Kraaij jr.

Ik word echt helemaal wild van die Derksen, welk een onzin ik die man wel niet heb zien uitkramen c.q. opschrijven. Verschrikkelijk, echt waanzinnig idioot, misselijk makend, etc. etc., ook nog eens enorm inconsequent en hij heeft het altijd bij het verkeerd eind, niet te geloven.

Borst en Kraaij vind ik vooral zielig.
Adje
QUOTE(Newcastle-legende-11 @ Apr 11 2005, 20:56)
Hmm, kan ik niet op antwoorden, sorry  tongue.gif

Ik ken er geen enkele van naam.
*

Ik wou dat ik Belg was en dat meen ik!!!
Jinho
Als jullie kunnen zeggen, wanneer ik ze eens kan bezig zien op ned1, 2 of 3, kan ik ook eens kijken naar de personen die jullie wel heel erg haten. biggrin.gif
Adje
QUOTE(Newcastle-legende-11 @ Apr 11 2005, 21:05)
Als jullie kunnen zeggen, wanneer ik ze eens kan bezig zien op ned1, 2 of 3, kan ik ook eens kijken naar de personen die jullie wel heel erg haten.  biggrin.gif
*

De echte idioten zijn niet te zien op nl 1, 2 of 3. Is dat bij jullie niet ook zo?

Ik neem aan dat er in Belgie ook gekken moeten wonen die op de tv komen omdat ze iets uitkramen over voetbal? Maar ik zie ze nooit op Sporza.

Oh en voor mijn favoriet kijk maar even op deze bagger site:

http://www.vi.nl

Hij is verantwoordelijk voor dit idiote eindresultaat. Als je nog zoekt naar citaten van de gek zelf, have fun:

http://www.vi.nl/vi/show/id=59381/contentid=68268/sc=a6a324

Oh ja, Tom Egberts is die blonde van Studio Sport, aan wie GHoeberX duidelijk een grote hekel heeft, maar die ik altijd wel een beetje kan uitstaan wink.gif En de echte gek die wel verschijnt op ned 2 (zondag avond +- half 11) is Hugo Borst, niet voor te stellen hoe ontzettend onnozel die man moet zijn.
GHoeberX
QUOTE(Adje @ Apr 11 2005, 21:15)
De echte idioten zijn niet te zien op nl 1, 2 of 3. Is dat bij jullie niet ook zo?

Ik neem aan dat er in Belgie ook gekken moeten wonen die op de tv komen omdat ze iets uitkramen over voetbal? Maar ik zie ze nooit op Sporza.

Hij is verantwoordelijk voor dit idiote eindresultaat. Als je nog zoekt naar citaten van de gek zelf, have fun:

Oh ja, Tom Egberts is die blonde van Studio Sport, aan wie GHoeberX duidelijk een grote hekel heeft, maar die ik altijd wel een beetje kan uitstaan  wink.gif En de echte gek die wel verschijnt op ned 2 (zondag avond +- half 11) is Hugo Borst, niet voor te stellen hoe ontzettend onnozel die man moet zijn.
*

Eigenlijk lachwekkend hoe onnozel Hans Kraaij is! En ja Hugo Borst is ook zo zielig. Het ergste van Johan Derkssen vind ik dat ie vorige week zei "Ik ben een ontzettende fan van Hugo Borst" dry.gif
Adje
QUOTE(GHoeberX @ Apr 11 2005, 21:26)
Eigenlijk lachwekkend hoe onnozel Hans Kraaij is! En ja Hugo Borst is ook zo zielig. Het ergste van Johan Derkssen vind ik dat ie vorige week zei "Ik ben een ontzettende fan van Hugo Borst"  dry.gif
*

Zei hij dat echt? Nu gaan ze elkaar ook al aflikken, het wordt steeds smeriger op de Nederlandse TV.
GHoeberX
QUOTE(Adje @ Apr 11 2005, 21:28)
Zei hij dat echt? Nu gaan ze elkaar ook al aflikken, het wordt steeds smeriger op de Nederlandse TV.
*

Hans Kraaij is de smerigste t.o.v. voetballers. Zit alle voetballers die hem liggen de hemel in te schrijven. Hij zat net weer te zeggen hoe geweldig Ruud van Nistelrooy is dat hij als ervaren man die jonge Ajax-spelers en AZ-spelers begeleidt in Oranje. En er hangt een ongelofelijke sfeer rond Oranje zoals nooit tevoren! dry.gif
Jinho
QUOTE(Adje @ Apr 11 2005, 21:15)

Oh ja, Tom Egberts is die blonde van Studio Sport, aan wie GHoeberX duidelijk een grote hekel heeft, maar die ik altijd wel een beetje kan uitstaan  wink.gif En de echte gek die wel verschijnt op ned 2 (zondag avond +- half 11) is Hugo Borst, niet voor te stellen hoe ontzettend onnozel die man moet zijn.
*

Tom Egberts, heeft die geen krullen? want heb hem gezien als ik terug kwam van Barcelona, 2 maand geleden. Heb hem al een paar keer gezien eigenlijk.
GHoeberX
QUOTE(Newcastle-legende-11 @ Apr 11 2005, 21:32)
Tom Egberts, heeft die geen krullen? want heb hem gezien als ik terug kwam van Barcelona, 2 maand geleden. Heb hem al een paar keer gezien eigenlijk.
*

Nee hij heeft niet echt krullen:

user posted image
Jinho
ja, die is het smile.gif

In België hebben we niet echt zo van die irritante mensen, misschien 1, René
Vandereycken.
Maar dat is nog maar een beginneling tegen over jullie in Nederland tongue.gif
GHoeberX
CHECK DIT LEGENDARISCHE INTERVIEW VAN HANS KRAAIJ:

http://webcam.aipotu.net/tv/kraaij-gullit_lres.wmv
Jinho
Heb em gisteren verwijdert, nu kom je daar mee af dry.gif

Zal eens kijken, misschien heb ik hem nog
Jinho
Kijk eens aan, ik heb hem nog tongue.gif
GHoeberX
QUOTE(Newcastle-legende-11 @ Apr 11 2005, 21:41)
Kijk eens aan, ik heb hem nog  tongue.gif
*

Ik had em al gevonde wink.gif
Jinho
had ik over het hoofd gezien
GHoeberX
Vandaag is wel heel vreemde Voetbal Insite! Ze gaan bijna op de vuist zeg!
Adje
En hier is de rest, zoek zelf de namen er maar bij wink.gif
Adje
Hee, telt Evert ten Napel ook? Die vind ik namelijk ook echt verschrikkelijk, hoewel meestal wel aardig positief over Kluivert, ziet hij echt niet wat er gebeurd en is altijd vreselijk voor het Nederlandse team, echt waardeloos.
GHoeberX
QUOTE(Adje @ Apr 11 2005, 21:50)
Hee, telt Evert ten Napel ook? Die vind ik namelijk ook echt verschrikkelijk, hoewel meestal wel aardig positief over Kluivert, ziet hij echt niet wat er gebeurd en is altijd vreselijk voor het Nederlandse team, echt waardeloos.
*

Hij's een vreselijke commentator; maar is inderdaad wel altijd aardig over Patje. smile.gif
Adje
QUOTE(GHoeberX @ Apr 11 2005, 21:38)

*

Ok, hij staat op de nominatie om een plekje te stijgen op mijn lijstje. Jeemig, hee!

Ik heb geloof ik nog nooit zo'n slecht interview gezien, het ging niet om Gullit maar om hollebolle Hans.

Wel lachen zeg.
Jinho
Evert Ten Napel ken ik!! tongue.gif

Heb je er geen foto van? smile.gif
Jinho
Jullie commentators in Nederland zijn echt wel waardeloos vind ik dry.gif
Droog, eentonig, lange ruimtes tussen, dat maakt een wedstrijd echt niet boeiender
Adje
QUOTE(Newcastle-legende-11 @ Apr 11 2005, 21:59)
Evert Ten Napel ken ik!!  tongue.gif

Heb je er geen foto van?  smile.gif
*

Hehe:

GHoeberX
QUOTE(GHoeberX @ Apr 11 2005, 21:38)

*

Kraaij: Ik ben jou tegengekomen voor het trainingskamp naar Gran Canaria en toen zei ik van 'Joh Ruud; waarom Boschaart niet gewoon links back?' En toen zei jij tegen mij van 'Dat hebben we al geprobeerd en dat is mislukt in de voorbereiding' en vervolgens speelt ie alleen maar links-back.
Gullit: Ik kan me dat gesprek niet herinneren
Kraaij: Ja... nou..
Gullit: Volgens mij fantaseer je maar wat
Kraaij: Neee, ik fantaseer niet wat, ik vroeg aan jou van Boschaart links-back
Gullit: Ik weet niet waar je het over hebt hoor
Kraaij: Ik heb jou gesproken vlak voor jullie vertrokken naar het trainingskamp
Gullit: Nou ik denk dat je in de war bent met iemand anders
Kraaij: Nou, ik ben niet in de war met iemand anders, Ruud
Gullit: Ik denk het wel
Kraaij: Ik vroeg gewoon aan jou na een interview....
Gullit: Aan mij heb je het niet gevraagd
Kraaij: Ik heb het aan jou gevraagd je zegt "Pascal Bosschaart links back? Dat hebben we al geprobeerd"!
Gullit: *kijkt in de camera* Nou ik weet niet waar die man het over heeft sorry
Kraaij: Ik kan het niet uit mijn duim zuigen
Gullit: Nou dat doe je wel
Kraaij: Nou nee dat durf ik echt te zweren op alles wat ik bezit
Gullit: Nou, dan zweer je dat maar
Kraaij: Dat meen ik echt
Gullit: Nou ja tegen mij heb je het niet gezegd
Kraaij: Ik heb tegen jou gezegd "Boschaart linker vleugelverdediger, waarom zet je hem nou geen links-back?"
Gullit: Ik heb dat niet met jou besproken
Kraaij: Na het interview
Gullit: Ik heb met jou niks besproken, ik weet niet waar jij het over hebt
-korte pauze-
Kraaij: Ja over Pascal Bosschaart, Ruud.
Gullit: Je zit uit je nek te euh
Kraaij: Ik mag ter plekke dood vallen
Gullit: Nou, dat moet je nooit zeggen
Kraaij: Maar ik durf het te zeggen
Gullit: Nou dan ben je een hele grote
Kraaij: Echt... ik kijk je ook aan
Gullit: Ja maar ik euh weet niet euh...
Kraaij: Het is toch een normale vraag die ik je nu stel?
Gullit: Ja maar je hebt het me nooit gevraagd
Kraaij: Ik heb het je na het interview gevraagd over Azië
Gullit: Ik ga niet zeggen ja of nee; je hebt het me niet gevraagd. En nou euh.... Of wil je er nog over doorgaan?
Kraaij: Nou ja goed; ik stel een normale vraag....
Gullit: Wil je nog doorgaan met het interview?
Kraaij: Ja tuurlijk. Ik wil doorgaan met het interview! Maar ik vind het vreemd dat je het niet weet.
Gullit: Omdat je het me niet gevraagd heb.
Kraaij: Ik heb het je na het interview gevraagd.... echt Ruud!
Adje
QUOTE(GHoeberX @ Apr 11 2005, 22:12)
Kraaij: Ik ben jou tegengekomen voor het trainingskamp naar Gran Canaria en toen zei ik van 'Joh Ruud; waarom Boschaart niet gewoon links back?' En toen zei jij tegen mij van 'Dat hebben we al geprobeerd en dat is mislukt in de voorbereiding' en vervolgens speelt ie alleen maar links-back.
Gullit: Ik kan me dat gesprek niet herinneren
[...]
Kraaij: Ik heb je na het interview gevraagd.... echt Ruud!
*

Zo had het ook gekund. Heeft SBS dit ook nog uitgezonden? Niet voor te stellen zeg.

Maar wie neemt wie in de zeik. Is het niet zo dat Gullit gewoon geen zin heeft in die Kraaij? Dat praat natuurlijk het gedrag van de journalist -ha ha ha- niet goed.
GHoeberX
QUOTE(Adje @ Apr 11 2005, 22:17)
Zo had het ook gekund. Heeft SBS dit ook nog uitgezonden? Niet voor te stellen zeg.

Maar wie neemt wie in de zeik. Is het niet zo dat Gullit gewoon geen zin heeft in die Kraaij? Dat praat natuurlijk het gedrag van de journalist -ha ha ha- niet goed.
*

Ik weet het niet; Kraaij lijkt mij ook zo iemand die stellig meent dat er iets gebeurd is wat echt niet gebeurd is
GHoeberX
Ik heb Henk Spaan toegevoegd wink.gif
Adje
QUOTE(GHoeberX @ Apr 14 2005, 16:31)
Ik heb Henk Spaan toegevoegd wink.gif
*

Harry Vermeegen, die vind ik nog erger! (en die heeft ook nog een tijdje commentaar gedaan bij oranje, vreselijk)

Edit: Hee, heb je ook meteen op Henk Spaan gestemd? Dat mag niet, dan wil ik ook twee keer! dry.gif
GHoeberX
QUOTE(Adje @ Apr 14 2005, 16:44)
Harry Vermeegen, die vind ik nog erger! (en die heeft ook nog een tijdje commentaar gedaan bij oranje, vreselijk)

Edit: Hee, heb je ook meteen op Henk Spaan gestemd? Dat mag niet, dan wil ik ook twee keer!  dry.gif
*

Harry Vermegen is ook toegevoegd en nee ik heb niet op Spaan gestemd!
Adje
QUOTE(GHoeberX @ Apr 14 2005, 16:48)
Harry Vermegen is ook toegevoegd en nee ik heb niet op Spaan gestemd!
*

Nu hebben we alleen nog mensen nodig die ook daadwerklijk stemmen. Kom op internettertjes van de wereld, stemt!
Delantero9
Do you always talk in dutch in the Dutch National Team topic? Becuse i donīt understand a word here?
Adje
QUOTE(Kluivert11 @ Apr 14 2005, 19:37)
Do you always talk in dutch in the Dutch National Team topic? Becuse i donīt understand a word here?
*

In this topic we are voting who is the worst Dutch Football commentator. We have some awfull &*(@@$*(, who always go with the wind.

Pathetic losers. Well next to that we're always having a go at RvN, 'cause he's not liked on this forum (See GHX's compilation) and at Marco van Basten for not picking Paddy for the national team.

That sums it up, I guess. smile.gif
Magic
QUOTE(Adje @ Apr 14 2005, 19:17)
In this topic we are voting who is the worst Dutch Football commentator. We have some awfull &*(@@$*(, who always go with the wind.

Pathetic losers. Well next to that we're always having a go at RvN, 'cause he's not liked on this forum (See GHX's compilation) and at Marco van Basten for not picking Paddy for the national team.

That sums it up, I guess.  smile.gif
*

The family Kraaij off course, without a shadow of a doubt cardR.gif
KanyeWest
derksen is echt een gefrustreerde wannabe...die er ook nog een dubbele agenda op nahoudt. bah wat een walgelijk mannetje
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.