Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Complete Voorselectie
Patrick Kluivert Forum > Other Forums > Dutch National Team
GHoeberX
De complete voorselectie:
Doel: Edwin van der Sar (Fulham), Henk Timmer (AZ) en Edwin Zoetebier (PSV).

Verdediging: Johnny Heitinga en Nigel de Jong (beiden Ajax), Barry Opdam en Ron Vlaar (beiden AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Mario Melchiot (Birmingham City), Khalid Boulahrouz (HSV), Wilfred Bouma, Theo Lucius en André Ooijer (allen PSV), Michael Jansen (Vitesse).

Middenveld: Hedwiges Maduro, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart (allen Ajax), Denny Landzaat en Olaf Lindenbergh (beiden AZ), Mark van Bommel en Phillip Cocu (beiden PSV).

Aanval: Ryan Babel (Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Roy Makaay (Bayern München), Arjen Robben (Chelsea), Romeo Castelen en Dirk Kuijt (beiden Feyenoord), Ruud van Nistelrooy (Manchester United) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).

--------------------------

Punt1: Kijk; als je Davids, Seedorf en Kluivert geen van alle 3 tot de beste 30 rekent van Nederland, hoe kan iemand dan nog volhouden dat vBasten niet kinderachtige spelletjes speelt?

Punt2: Van Nistelrooy speelt al enkele weken niet meer voor Manchester, en hij wordt wel geselecteerd? Hij heeft dit hele seizoen precies 1 veldgoal gemaakt in de EPL! Waarom wordt hij wel geselecteerd en Davids dan niet?

Punt3: Aanwezigheid van Ooijer bewijst maar weer hoezeer vBasten mediakritiek zich aantrekt. Zolang vBasten 'populariteit' belangrijk vindt dan 'kwaliteit', zal de media bepalen wie er wel en niet geselecteerd wordt. Echt kansloos dit!
Adje
QUOTE(GHoeberX @ May 10 2005, 22:33)
De complete voorselectie:
Doel: Edwin van der Sar (Fulham), Henk Timmer (AZ) en Edwin Zoetebier (PSV).

Verdediging: Johnny Heitinga en Nigel de Jong (beiden Ajax), Barry Opdam en Ron Vlaar (beiden AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Mario Melchiot (Birmingham City), Khalid Boulahrouz (HSV), Wilfred Bouma, Theo Lucius en André Ooijer (allen PSV), Michael Jansen (Vitesse).

Middenveld: Hedwiges Maduro, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart (allen Ajax), Denny Landzaat en Olaf Lindenbergh (beiden AZ), Mark van Bommel en Phillip Cocu (beiden PSV).

Aanval: Ryan Babel (Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Roy Makaay (Bayern München), Arjen Robben (Chelsea), Romeo Castelen en Dirk Kuijt (beiden Feyenoord), Ruud van Nistelrooy (Manchester United) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).

--------------------------

Punt1: Kijk; als je Davids, Seedorf en Kluivert geen van alle 3 tot de beste 30 rekent van Nederland, hoe kan iemand dan nog volhouden dat vBasten niet kinderachtige spelletjes speelt?

Punt2: Van Nistelrooy speelt al enkele weken niet meer voor Manchester, en hij wordt wel geselecteerd? Hij heeft dit hele seizoen precies 1 veldgoal gemaakt in de EPL! Waarom wordt hij wel geselecteerd en Davids dan niet?

Punt3: Aanwezigheid van Ooijer bewijst maar weer hoezeer vBasten mediakritiek zich aantrekt. Zolang vBasten 'populariteit' belangrijk vindt dan 'kwaliteit', zal de media bepalen wie er wel en niet geselecteerd wordt. Echt kansloos dit!
*

Hmm, hate to say it: maar het heeft net zijn tweede gemaakt. dry.gif mad.gif

Blijft punt 1 staan en punt 3: nu ja, Ooijer hoort erbij, toch? huh.gif

De positieve puntjes: Van Persie zit er weer bij, ik had hem al opgegeven, dus er is nog een mogelijkheidje dat Paddy zich weer in de kijker kan spelen. Dat was het eigenlijk wel. smile.gif

Zat ik zo te denken, kunnen we Paddy niet weer populair maken in de Nederlandse Media? Is dat niet de kortste weg? cool.gif
GHoeberX
QUOTE(Adje @ May 10 2005, 23:10)
Zat ik zo te denken, kunnen we Paddy niet weer populair maken in de Nederlandse Media? Is dat niet de kortste weg?  cool.gif
*

En hoe kunnen we dat dan voor mekaar krijgen? tongue.gif
Hatrick Kluivert
QUOTE(GHoeberX @ May 11 2005, 15:11)
En hoe kunnen we dat dan voor mekaar krijgen?  tongue.gif
*

Wat te denken van commercials?
zoals: "mooie actie van Patrick" laugh.gif
GHoeberX
QUOTE(Hatrick Kluivert @ May 11 2005, 15:57)
Wat te denken van commercials?
zoals: "mooie actie van Patrick" laugh.gif
*

Zoiets? tongue.gif
Adje
QUOTE(GHoeberX @ May 11 2005, 16:21)
Zoiets?  tongue.gif
*

Of misschien zoiets?
GHoeberX
QUOTE(Adje @ May 11 2005, 17:24)
Of misschien zoiets?
*

die is goed clapping.gif
Adje
QUOTE(GHoeberX @ May 11 2005, 17:25)
die is goed  clapping.gif
*

Of moet het misschien zo? smile.gif
GHoeberX
QUOTE(Adje @ May 11 2005, 18:12)
Of moet het misschien zo?  smile.gif
*

Wat een lelijke beest; had ie niet hoeven redden!
Adje
QUOTE(GHoeberX @ May 11 2005, 18:17)
Wat een lelijke beest; had ie niet hoeven redden!
*

*moet echt lachen* biggrin.gif
GHoeberX
Dit was ik trouwens helemaal vergeten! Sommige (zoals Adje) kunnen dit wel eens gemist hebben! Gelukkig dat ik het ff heb upgeload!

Stukje van RvN in de wedstrijd tegen Chelsea (afgelopen week), waarin hij die geweldige goal maakte van 1 meter en leeg doel:
http://ghoeberx.footballclips.net/VariousClips/rvn_skill.wmv
Adje
QUOTE(GHoeberX @ May 14 2005, 00:15)
Dit was ik trouwens helemaal vergeten! Sommige (zoals Adje) kunnen dit wel eens  gemist hebben! Gelukkig dat ik het ff heb upgeload!

Stukje van RvN in de wedstrijd tegen Chelsea (afgelopen week), waarin hij die geweldige goal maakte van 1 meter en leeg doel:
http://ghoeberx.footballclips.net/VariousClips/rvn_skill.wmv
*

Ik vind het altijd leuk als er aan mij gedacht wordt. Ik heb de goal al wel gezien, maar ook deze is wel aardig, maar een beetje vaag.

Oh en volgens mij heb ik ergens in de nederlandse media gelezen dat het echt een fantastisch doelpunt was!
Adje
Oh ik heb er nog twee voor onze campagne, om Kluivert weer populair te maken tongue.gif
GHoeberX
QUOTE(Adje @ May 24 2005, 23:47)
Oh ik heb er nog twee voor onze campagne, om Kluivert weer populair te maken tongue.gif
*

haha; vette site is dat!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.