Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Oranje's Toekomst?
Patrick Kluivert Forum > Other Forums > Dutch National Team
JoHnNiE
Gedachteuitwisseling

Ik denk zelf slecht. Zeer slecht.
GHoeberX
Ik denk matig........ we hebben vrij veel redelijke spelers, maar van Basten is echt zwaar slecht. Ik zie het dus ook niet al te vrolijk in; we zullen in ieder geval nooit wereldkampioen worden met hem.... mad.gif mad.gif mad.gif
Wolf Gaidin
Ach, zo somber zie ik het allemaal niet in. Er loopt genoeg jong talent rond op de Nederlandse velden. Geef dat talent nog wat jaartjes om te rijpen en binnen een paar jaar hebben we weer een heel mooi team.

Doel: Stekelenburg
Verdediging: De Jong, Bouma, Heitinga
Middenveld: Vd Vaart, Sneijder, Van Bommel, Van Persie
Aanval: Kluivert, Robben, De Ridder

Zet op de bank jongens als Colin, Babel en John en we zijn toch al een heel eind op weg, niet?

(En ja, ik ben een beetje Ajax-bevooroordeeld. wink.gif)
GHoeberX
QUOTE(Wolf Gaidin @ Nov 23 2004, 13:26)
Ach, zo somber zie ik het allemaal niet in. Er loopt genoeg jong talent rond op de Nederlandse velden. Geef dat talent nog wat jaartjes om te rijpen en binnen een paar jaar hebben we weer een heel mooi team.

Doel: Stekelenburg
Verdediging: De Jong, Bouma, Heitinga
Middenveld: Vd Vaart, Sneijder, Van Bommel, Van Persie
Aanval: Kluivert, Robben, De Ridder

Zet op de bank jongens als Colin, Babel en John en we zijn toch al een heel eind op weg, niet?

(En ja, ik ben een beetje Ajax-bevooroordeeld. wink.gif)
*

Babel heeft pas 1 profwedstrijd in zijn leven gespeeld! blink.gif Beetje overdreven om hem in het Nederlands elftal te selecteren toch? Maar ja; lijkt me wel iets voor Marco. Want volgens mij is Marco (net als jij) een beetje be-vooroordeeld! tongue.gif

En Stekelenburg zit op de bank bij Ajax; ik vind hem echt niet de beste Nederlandse keeper!
Wolf Gaidin
Ik heb het ook over een paar jaar, lad. biggrin.gif Dan is Babel topspits in Oranje. wink.gif
JoHnNiE
Dan wordt ie nog beter dan ene Patrick K.? Een woord voor jou jonge man... Simply the best.

Ikzelf denk... dat de talentenvijver van Ajax droog is.
Hatrick Kluivert
Ik denk de de kwaliteit van Oranje een beetje stabiel blijft.

Met Boulharouz, Bouma, Yildirim, Babel, Van Persie, en dat talent van Arsenal(17 jaar, kben ff de naam kwijt) heeft Oranje nog toekomst. mellow.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.