QUOTE(Wolf Gaidin @ Feb 4 2005, 12:40)
Pfff, de selectie is bekend. Geen Patrick Kluivert, maar Makaay, Castelen, Kuyt en Yildirim... Jeez, wat een bondscoach hebben we toch...
whehe; maar twee centrumspitsen!
De selectie:
Doel: Edwin van der Sar (Fulham), Henk Timmer (AZ).
Verdediging: Khalid Boulahrouz (HSV), Wilfred Bouma (PSV), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Nigel de Jong (Ajax), Jan Kromkamp (AZ), Joris Mathijsen (AZ), Mario Melchiot (Birmingham City).
Middenveld: Mark van Bommel (PSV), Johnny Heitinga (Ajax), Denny Landzaat (AZ), Wesley Sneijder (Ajax), Rafael van der Vaart (Ajax).
Aanvallers: Romeo Castelen (Feyenoord), Dirk Kuyt (Feyenoord), Roy Makaay (Bayern München), Ugur Yildirim (SC Heerenveen).
En wat voor

En dan laat ie Davids weg omdat ie niet in de basis speelt

Serieus, ik dacht al van het begin dat ie zo veel mogelijk 'zwarten' uit dat 'kabel'-probleem eruit zou gooien, en jawel hoor hij doet het. Niemand meer over! Ik weet niet waar ik het heb gezien maar van Basten had het er voor hij bondscoach was, nogal over dat dat zo'n probleem was geweest op het EK'96. En dat wilt ie voorkomen en dat heeft ie nu gedaan... Ik blijf erbij dat Kluivert beter is voor een groep, dan 90% van de andere mensen in de selectie nu. Davids was misschien vroeger ('94-'98) soms problematisch voor de groep, maar hij is ook veranderd... En op de bank zitten bij Inter is wel ff iets anders dan op de bank zitten bij Ajax (*kuch*). Maar goed

2 vleugelspelers en 2 centrumspitsen meenemen voor je aanvallend voetbal is wel een beetje weinig he Marco?? Advocaat had altijd wel meer dan 8 aanvallende spelers bij zich....

(Terwijl Marco meent dat hijzelf veel aanvallender speelt

) Ik vind hem echt een homo dat ie niet eens van Persie er bij heeft gehaald (vaker een basisplaats Arsenal), omdat van Basten vind dat van Persie zich niet genoeg op het voetballen concentreert (zei ie in Voetbal Insite)