Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Stel Van Nistelrooy Blijft Geblesseerd...
Patrick Kluivert Forum > Other Forums > Dutch National Team
GHoeberX
Van Nistelrooy is voor een lange tijd geblesseerd en nu is de vraag of Van Basten nu eindelijk Kluivert in de selectie zal halen....

Wat denken jullie?

Ik denk dat het nogal typisch zou zijn als Van Basten weer andere zou gaan oproepen ipv Kluivert, gewoon om te klieren of voor wat voor stomme reden van Basten dan ook heeft.

Wat me typisch zou lijken is als van Basten de volgende 3 oproept:
Kuijt
Makaay
Van Hooijdonk (ondanks dat ie geblesseerd is, zal van Basten hem meenemen voor de team spirit of zo'n lulverhaal)
Kluivertlover
ik denk dat je gelijk hebt, hij moet er echt weer bij komen want zo is het ook niets met allemaal die nieuwkomers. maar van basten zal idd wel weer een of andere smoes verzinnen om kluivert buiten de selectie te houden. ik heb persoonlijk een beetje het idee dat van basten kluivert er gewoon niet bij durft te halen omdat hij bang is voor kritiek? huh.gif
Lorenzo Staelens
Misschien is het iets om dan jimmy floyd hasselbink op te roepen. Nederland heeft toch een topspits nodig en jimmy floyd is en blijft er een.
GHoeberX
Op 4 Februari zal van Basten zijn selectie bekendmaken! Het uur van de waarheid nadert! Het is duidelijk dat van Hooijdonk en van Nistelrooy geblesseerd zullen zijn. Als hij Kluivert nu niet selecteert, dan zal hij Kluivert nooit meer selecteren... Welke 3 spitsen zal hij selecteren?

Ik denk:
Makaay, Kuijt en Vennegoor of Hesselink.

doh.gif
Wolf Gaidin
QUOTE(GHoeberX @ Jan 31 2005, 23:45)
Ik denk:
Makaay, Kuijt en Vennegoor of Hesselink.

doh.gif
*

Ugh, dat zal inderdaad wel ja, die drie kneuzen... sad.gif
Adje
Kuit is echt uit vorm, dus die hoeft ie niet op te roepen.
Hij heeft nu die Yildirim op rechts, Robben op links, ergo: er is maar een spits nodig. Elke positie wordt dubbel opgeroepen, dus alleen Vennegoor en Makaay. Wanneer Kuit erbij komt is dat als rechtsbuiten.

De kans dat Kluivert terugkeert in Oranje lijkt me vrij klein, omdat hij ook bij Newcastle maar niet van de bank af komt (of hij moet er vanavond als invaller een stuk of twaalf inschieten en nu zie ik dat Shearer zijn 250ste Premiership doelpunt er net in heeft liggen).

GHoeberX
yep; dat heeft de kans zeker verkleind! Tsja; de samenloop van omstandigheden helpen hem dus ook niet sad.gif
Wolf Gaidin
Pfff, de selectie is bekend. Geen Patrick Kluivert, maar Makaay, Castelen, Kuyt en Yildirim... Jeez, wat een bondscoach hebben we toch...
GHoeberX
QUOTE(Wolf Gaidin @ Feb 4 2005, 12:40)
Pfff, de selectie is bekend. Geen Patrick Kluivert, maar Makaay, Castelen, Kuyt en Yildirim... Jeez, wat een bondscoach hebben we toch...
*

whehe; maar twee centrumspitsen!

De selectie:
Doel: Edwin van der Sar (Fulham), Henk Timmer (AZ).
Verdediging: Khalid Boulahrouz (HSV), Wilfred Bouma (PSV), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Nigel de Jong (Ajax), Jan Kromkamp (AZ), Joris Mathijsen (AZ), Mario Melchiot (Birmingham City).
Middenveld: Mark van Bommel (PSV), Johnny Heitinga (Ajax), Denny Landzaat (AZ), Wesley Sneijder (Ajax), Rafael van der Vaart (Ajax).
Aanvallers: Romeo Castelen (Feyenoord), Dirk Kuyt (Feyenoord), Roy Makaay (Bayern München), Ugur Yildirim (SC Heerenveen).

En wat voor doh.gif En dan laat ie Davids weg omdat ie niet in de basis speelt blink.gif Serieus, ik dacht al van het begin dat ie zo veel mogelijk 'zwarten' uit dat 'kabel'-probleem eruit zou gooien, en jawel hoor hij doet het. Niemand meer over! Ik weet niet waar ik het heb gezien maar van Basten had het er voor hij bondscoach was, nogal over dat dat zo'n probleem was geweest op het EK'96. En dat wilt ie voorkomen en dat heeft ie nu gedaan... Ik blijf erbij dat Kluivert beter is voor een groep, dan 90% van de andere mensen in de selectie nu. Davids was misschien vroeger ('94-'98) soms problematisch voor de groep, maar hij is ook veranderd... En op de bank zitten bij Inter is wel ff iets anders dan op de bank zitten bij Ajax (*kuch*). Maar goed doh.gif

2 vleugelspelers en 2 centrumspitsen meenemen voor je aanvallend voetbal is wel een beetje weinig he Marco?? Advocaat had altijd wel meer dan 8 aanvallende spelers bij zich.... rolleyes.gif (Terwijl Marco meent dat hijzelf veel aanvallender speelt biggrin.gif) Ik vind hem echt een homo dat ie niet eens van Persie er bij heeft gehaald (vaker een basisplaats Arsenal), omdat van Basten vind dat van Persie zich niet genoeg op het voetballen concentreert (zei ie in Voetbal Insite)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.