Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Videos
Patrick Kluivert Forum > Other Forums > Chit Chat Corner
Jinho
Kloppen de cijfers wel op de pagina 'videos', hij maakte de 1-0 voor newcastle en niet de 0-1 voor chrystal palace, en zo zijn er nog wedstrijden. wink.gif
GHoeberX
Ja hoor het klopt; tenzij je uit belgië komt! Newcastle United speelde uit bij Crystal Palace vandaar dat hij dus de 0-1 maakte, PJ
Jinho
QUOTE(GHoeberX @ Jun 1 2006, 22:40)
Ja hoor het klopt; tenzij je uit belgië komt! Newcastle United speelde uit bij Crystal Palace vandaar dat hij dus de 0-1 maakte, PJ
*

Beetje vreemde opstelling dan. Zet dan Chrystal - Newcastle enzo. Heel dubieus, omdat ik het kopieerde naar een forum en ze vertelde me dat hij scoorde voor de tegenploeg, wat je op het eerste zicht wel zou denken als je de lijst ziet natuurlijk...
arus29
?
Adje
QUOTE(Pantera-Negra @ Jun 1 2006, 22:46)
Beetje vreemde opstelling dan. Zet dan Chrystal - Newcastle enzo. Heel dubieus, omdat ik het kopieerde naar een forum en ze vertelde me dat hij scoorde voor de tegenploeg, wat je op het eerste zicht wel zou denken als je de lijst ziet natuurlijk...
*

In Nederland noteer je het zo:

Thuis club - Uit club, maakt niet uit over wie je het hebt, want het gaat om de wedstrijd.

In dit geval Palace - Newcastle: 0 - 1
GHoeberX
QUOTE(Adje @ Jun 2 2006, 00:10)
In Nederland noteer je het zo:

Thuis club - Uit club, maakt niet uit over wie je het hebt, want het gaat om de wedstrijd.

In dit geval Palace - Newcastle: 0 - 1
*

Klopt; maar ik schreef dus eerst het team waarvoor hij speelde, en daarna de tegenstander. Daarbij is niet gezegd wat het thuisteam en het uitteam is.
GHoeberX
QUOTE(arus29 @ Jun 1 2006, 23:44)
?
*

In this topic we are answering a dumb question of our own belgian, PJ wink.gif
Jinho
QUOTE(GHoeberX @ Jun 2 2006, 00:27)
In this topic we are answering a dumb question of our own belgian, PJ wink.gif
*

Nah, ok, het is duidelijk omdat het cijfer in vet staat, maar als je het kopieerde (zoals ik deed) leek het alsof hij altijd voor het ander team speelde, en dat wou ik even duidelijk maken. Prof. Gerard. wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.